»Zgodila se je situacija, v kateri je (pacient) grozil, žalil in prišlo je do fizičnega kontakta z zobozdravnico.«
»Agresivno je pristopil do nje, grozil ji je, da ji bo razbil zobe.«
»Ta dogodek je nesprejemljiv, vzbuja strah in velik stres za celotne ekipe.«
»Razumem, da so pacienti, ki imajo težave, da so zaskrbljeni, zafrustrirani, da mogoče pričakujejo več, kot jim lahko nudimo v danem trenutku, ampak pristati na to, da je nasilje kakršna koli rešitev težave, ni dopustna.«
»Upam, da bo takšna sprememba kazenskega zakonika nekoliko zmanjšala nasilno ravnanje v zdravstvu in omogočila tako zdravstvenim delavcem kot ljudem, ki sistem uporabljajo, varno, mirno obravnavo takrat, kadar zdravstvo potrebujejo.«
»Podobno kot fizične poškodbe lahko bolijo tudi besede.«
»Z zdravniškega vidika lahko povem, da nasilje doživljamo v različnih specialnostih, na različnih ravneh zdravstva.«
»Vsi zdravstveni delavci še kako ločimo, kdaj je nasilje tudi del bolezenskega stanja, in se zavedamo, da je to del, ki ga moramo obvladovati, kadar pa to preide v druge dimenzije, zagovarjamo ničelno toleranco do nasilja.«
»Nasilje nikoli ni rešitev.«
»Zdravniki imajo vtis, da se nasilje povečuje, verbalno nasilje pa postaja sprejemljiv način komunikacije.«
»Vsi v družbi se moramo truditi, da naredimo verbalno nasilje nesprejemljivo.«
»Takrat je bilo to zavrnjeno, češ da bi šlo za preširoko zakonsko določilo.«
»Ko se enkrat taka oseba navadi, da z nasiljem in grožnjami pride do svojega, smo izgubili priložnost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju